Informácie o doručení

I. CENY

Po potvrdení objednávky z našej strany  Vám garantujeme výšku ceny za tovar. Ceny uvádzané pri  výrobkoch sú  s DPH 20%. Pri objednávke predajca si nemôže vyhradiť právo na zmenu ceny bez predchádzajúceho  upozornenia.

 

POŠTOVNÉ

K doručeniu zásielok k zákazníkovi firma ANNSA s.r.o.využíva služby Slovenskej pošty a.s. a kuriérskej spoločnosti  Remax. Kupujúci má právo výberu spôsobu platby a doručenia.

 

PLATBA

  • vopred prevodom na účet firmy ANNSA s.r.o. TATRA BANKA č. ú.: SK2411000000002929876633 , v starom prevedení číslo účtu TB - 2929876633/1100 (Variabilný Symbol uveďte číslo objednávky) 
  • pri preberaní tovaru (dobierka)
  • pri preberaní tovaru osobný odber - platba cez pokladňu

 

Poštovné a balné:

  • Poplatok za odoslanie Slovenskou poštou je 3,-0 €

  • Poplatok za odoslanie pri platbe vopred prevodom na účet je 3,-0 €

  • Poplatok za odoslanie kuriérom Remax 5,50 € .Kuriér doručí váš balík priamo na vami uvedenú adresu, zvyčajne do 24 hodín od odoslania, vopred vás bude telefonicky kontaktovať. 

UPOZORNENIE : V prípade, ak si objednaný tovar kupujúci neprevezme na pošte /od kuriéra/,  je povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním (spravidla cenu dopravy/poštovného a balného v plnej, preukázateľnej výške).

 

II. PLATOBNÉ PODMIENKY

Všetky ceny uvedené v katalógu sú bez nákladov na dopravu a dodanie tovaru. K cene nákupu bude pripočítané poštovné podľa podmienok v bode I.
Platiť za tovar sa dá:
1. v hotovosti pri osobnom odbere tovaru
2. pri preberaní  dobierky
2. vopred prevodným príkazom na náš účet uvedený v podkladoch k platbe, ktoré obdrží kupujúci najprv e-mailom, originál faktúry bude súčasťou zásielky s tovarom.

 

DODACIE PODMIENKY
Priemerná lehota odoslania tovaru je 1 – 5  pracovných dní od prijatia objednávky/prijatia platby na našom účte. 
Pri platbe vopred zasielame tovar až po obdržaní faktúrovanej čiastky. 

 

Predávajúci neručí za škody vzniknuté pri preprave. Zásielky poslané formou balíka sú poistené a dopravca ručí za tovar. Kupujúci je povinný si zásielku pred prevzatím riadne prezrieť a v prípade viditeľného poškodenia obalu zásielku vôbec nepreberať s prehlásením o neprebratí tovaru z dôvodu poškodenia balíka, o čom je nutné predajcu bezodkladne informovať.  
V prípade, že si odvoz tovaru zabezpečí kupujúci sám, predávajúci neberie na zreteľ žiadne reklamácie spôsobené pri preprave tovaru.